van beek communicatie Concepten

Ger van Beek Communicatie New loyalty strategy

-

Ask us about the importance of having an effective digital concept and content strategy for the web.



Actueel Nieuws Brand Reflex Tool
joao Varela en Ger van Beek / van beek communicatie

Joao Varela is de geestelijke vader en bedenker van de Digital Tool. Ger van Beek / van beek communicatie de bedenker van de conceptuele Brand Reflex Tool, de verder dragende conceptuele benaming en meedenker in conceptuele ontwikkeling. Door Joao Varela in het kader van Sportsponsoring in het nieuws gebracht.
Er is met diverse specialisten in diverse disciplines meer dan een jaar hard aan gewerkt de 'Brand Reflex Tool te ontwikkelen

Diverse relevante media hebben er veel aandacht aan gegeven.
NRC, FD, BNRadio en Marketingtribune.
Verraste reacties blijven niet uit, op basis waarvan actieplannen worden uitgewerkt.
De Brand Reflex Tool biedt voor elke branche een passende conceptstrategie. Eindelijk is het mogelijk real time Brand interaction en real Time Monitoring en accountability in een tool te zien werken. De Brand Reflex Tool luidt een nieuw marketingtijdperk in.





Brand Reflex Tool
Real Time Marketing Monitoring
Accountability Tool

Nieuws Sportsponsoring Tool concept: Joao Varela
NSSP Nationaal Sportsponsoring Programma 3.0




Na publicaties in NRC en FD nu op BNR, Introductie Brand Reflex Tool, Joao Varela, het antwoord in deze tijd voor accountability door real time monitoring in brand beleving en marketing communicatie. Meer inzicht op marketing effect, interacties en kostenbesparingen waardoor dit bedrag, het doel/sporter/goede doel/of ander marketing doel kan dienen.

klik op onderstaande banner voor het absolute hot World News



Publicaties in NRC en FD;


Olympische sporters gaan de dalende sponsorinkomsten in de sport te lijf met een eigen initiatief.
Met een Nationale Sport Sponsoring Programma 3.0 (NSSP) proberen ze bedrijven te verlokken om meer geld te steken in de Nederlandse breedtesport en topsport.

Op zoek naar sponsors

Voor de sportwereld is dat geen moment te vroeg. De meeste sportbonden staan in het rood. Twee derde zit zonder hoofdsponsor en 80% heeft recentelijk personeel moeten ontslaan, zo bleek vorige week uit een inventarisatie van het AD. De meeste Nederlandse topsporters zijn op zoek naar sponsors.
De laatste jaren hebben we daar veel problemen mee, zegt sprinter en tweevoudig olympiër Patrick van Luijk, initiatiefnemer van het sponsorprogramma. Ik zie het in mijn eigen sport, de atletiek, maar zelfs de toppers hebben moeite om aan een nieuwe sponsor te komen. Kijk maar naar Sven Kramer.

Het rendement inzichtelijk maken
Van Luijk vreest dat door het wegblijven van sponsors sporttalenten zullen wegvallen. We moeten nieuwe manieren bedenken waarop NOC-NSF een talentenprogramma kan blijven ontwikkelen. Voorlopig doet hij dat met een handvol andere topsporters.
Met het programma willen de sporters het rendement van sportsponsoring inzichtelijk maken. Van Luijk: Alles in de sport meten we, alleen de sportsponsoring niet. Als ook die effecten meetbaar zijn, hopen de sporters het bedrijfsleven over te halen om minimaal 1% van het marketingbudget, oftewel;62 mln, te besteden aan sportsponsoring.

De sponsoreuro realtime meetbaar
Voor de rendementsmeting werken de sporters samen met João Varela, die bekendheid verwierf als LPF-Kamerlid en een achtergrond heeft in accountancy en marketing. Sponsoring wordt vaak gezien als kostenpost, omdat je niet kunt meten wat die aan de kassa oplevert, zegt Varela. Ik ben gaan nadenken hoe je dat spoor kunt volgen.
Varela beweert iets bedacht te hebben waardoor het effect van de sponsoreuro zowel op internet als in de echte wereld realtime meetbaar is, zodat bedrijven hun sponsoracties elk moment kunnen bijsturen. Dat klinkt als de heilige graal waar grote sportsponsors en sportmarketingbureaus al lang naar zoeken, maar Varela wil niet kwijt hoe het instrument werkt.

Vertrouwen
Sommige aspecten daarvan zijn moeilijk te patenteren en als ik het kan bedenken, kan iedereen het kopiëren, zegt hij. Varela heeft de zogeheten Brand Reflex Tool verder ontwikkeld met experts uit de ICT, marketing en accountancy, onder wie Evert Jaap Lugt, oprichter van de Aziatische mobiele berichtendienst Nimbuzz.
Het NSSP-programma is gepresenteerd aan de sportbonden en sportkoepel NOC-NSF. Wij verwelkomen elk initiatief dat sponsoring stimuleert, zegt Geert Slot van NOC-NSF. Het zal zich moeten bewijzen, maar als het doet wat het zegt dat het doet, is het geweldig. Het wekt in ieder geval vertrouwen dat sporters zich hieraan willen verbinden.

Overtuigen
NOC-NSF juicht een ondernemender houding van sportbonden en sporters toe. We zien dat de vaste inkomstenstromen teruglopen, zegt Slot. De gelden uit de Lotto zullen volgend jaar opnieuw dalen. Bij de Rijksoverheid hebben we bezuinigingen nog kunnen afhouden, maar de gemeentelijke bijdragen lopen ook terug.
Kiki Bertens, de hoogst genoteerde vrouw in het Nederlandse tennis, zegt zelf ook te merken dat het steeds lastiger wordt om een sponsor te vinden. Daarom steunt ze het programma, zodat voor sportsponsors duidelijk wordt wat ze voor hun investeringen terugkrijgen. Ik denk dat we ze hiermee kunnen overtuigen.

In gesprek mogelijke sponsors

Nu het programma is bekendgemaakt, zullen Varela en Van Luijk in gesprek gaan met mogelijke sponsors. Zij richten zich in eerste instantie op fabrikanten van supermarktartikelen, autofabrikanten, reisorganisaties, supermarktketens en telecomaanbieders. Volgens de initiatiefnemers hebben enkele Aziatische merken al enthousiast gereageerd en lopen er gesprekken met een Duitse sponsor en een Duitse bond.


Brand Reflex Tool
Brand Reflex Tool, The NSSP is about measuring the effective sponsorship output (in real time), right to the individual customer level. To this end, the National Sports Sponsoring Programme uses a new generation of ROI models, known as the Brand Reflex Tool ©.

The Brand Reflex Tool © was designed especially to measure and register (in real time) the impact and effects of marketing efforts right to the individual customer level is. This is done both online and offline. End consumers movements, based on marketing efforts, are followed or even adjusted if such is required. It is how sponsors are supported in their decisions as to whether they should effectively call in sports sponsorship.

Thanks to special dashboards, sponsors are constantly aware of the impact achieved and they can adjust matters at their discretion to ensure the highest possible output.

The Brand Reflex Tool © came about in close cooperation with marketers ger van beek/van beek communicatie, ICT experts and accountant




Randstad nieuws Brand reflex Tool - Sportsponsoring Nieuws Randstad News
Randstad News Nieuws click here

The corporate website, and a company's wider digital system, are repositories of anything and everything a company thinks it needs to say without working out whether users want it all. With content owners competing for prominence and web real estate. The sum of the parts is often forgotten. Rather than 'how can I explain everything we know?' we should be asking the question of 'how to meet users' needs and in so doing support key business objectives.'


Verrassend positioneren van actuele nieuwsconcepten, met sociaal begrip en beleving in het merk en corporate imago.

New (Digital) Business concepts and support. Internetmarketing en sociale media planning. Het analyseren van de mogelijkheden en positioneren van internet- en communicatie concepten. Met sociaal begrip voor beleving in content, merk en corporate imago. Strategie in contentmarketing en management in een DIM strategie voor het opbouwen van netwerk/communities. Met additionele advertorials of een tailor made CMS portal. De eigen site wordt hierdoor mede versterkt. Korte inhaak acties op de actualiteit en langere termijn doelstellingen als Priming en Framing worden met succes ingezet. Daarnaast beschikken wij over een database conceptuele domeinnamen voor verrassende portal posities. Met o.a. het Randstadnieuws / News, slagen we er in, nieuws, gerichte pr en sales campagnes, direct in spontane rankings on top van de gewenste doelgroepen onder de aandacht te brengen. Concrete Cases beschikbaar en een nieuwstest is snel gemaakt.
.

Think Global, Act Local - Business Port Holland - Europe - World
B2B - B2C - 50% first-second level management
50.000 p/v p/mth

www.randstadnieuws.nl
www.randstadnews.com
www.vanbeekcommunicatie.nl


Specialties: New Digital Business concepts and support. Internet Strategy communication positioning. Network/community creation. Organisation and presentation. Conceptual domain marketing, SEO Idol analyses. Research and development in the intermet markets. Conceptual domains available for digital high way advertising rent or sale.


Linkedin Ger van Beek
Owner, van beek communicatie


Location:Rotterdam Area, Netherlands
Citymarketing communication strategy in Branding and New Business development
Overview:director at van beek communicatie

.
Pr Profile
RandstadNieuws.nl
RandstadNews.com
van beek communicatie

Experience
director van beek communicatie Marketing and Advertising industry

(online) new business strategy -
Branding -
beleids) communicatie - organisatie

0031(0)654722813

e:ger@vanbeekcommunicatie.nl
e: info@randstadnieuws

Randstad nieuws / news
Advertorial for You!
This basic test content is now in high position on the internet.
Ready to step in with Your logo url and more content about Your services.
Contact info@randstadnieuws.nl


Randstad News - Randstad Nieuws

Randstad Nieuws
contact

Meld nieuws